free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:31:55

Online reklám

Az online reklám olyan internetes megjelenés, mely azonnali reakciót vált ki a látogatóból és márkanevet tudatosít.

Az online reklám egy rendkívül széles spektrumú témakör, melybe minden olyan internetes megjelenés beletartozik, mely azonnali reakciót vált ki a látogatóból, illetve tudatosít a célzott közönségben egy márkanevet.

Online reklám körébe tartoznak a keresőkben való lekérdezések organikus, vagy fizetett megjelenései, pl. szöveges hirdetések, display, remarketing, bannerek, videó vagy hangreklámok, tulajdonképpen minden, mely valamilyen módon felhívja a látogató figyelmét egy márkára vagy arra ösztönzi, hogy meglátogasson egy weboldalt, vagy webáruházat, és végezzen a reklámozó szempontjából „értékes“ műveletet.

Az online reklám, fő erénye, a tökéletes célzáson, a célközönség minél relevánsabb megválasztásán alapul, ezen áll, vagy bukik a sikeressége. Az online reklám hatalmas előnye bármilyen offline pl újságok, szórólapok, óriásplakátokkal szemben, hogy sokkal pontosabban meg lehet célozni vele a közönséget, mérni lehet a hatékonyságát, ezáltal hosszútávon sokkal sikeresebbé tehető.

Egy tökéletes online reklám létrehozása egy folyamatot foglal magában, és roppant nagy szakértelmet igényel, hogy a lehető legrövidebb időintervallumon belül optimális költés mellett sikeressé váljon. Minél hosszabb időt foglal magába a kísérletezés, annál rosszabb az online reklám ár-érték aránya.

Az online reklám sokkal rugalmasabb más marketing eszközökhöz képest, hiszen míg egy megjelentetett szórapos hirdetés végleges, az online reklámok nagy része bármikor változtatható, felülírható.

Az online reklám változatossága óriási lehetőség a vállalkozások és termékek számára, melyet az internet nyújthat, hiszen annyira célzott tud lenni, akár demográfiára is vonatkozóan, amire az internet megjelenése előtt ekkora esély sosem volt.

Az online reklám lehetőségeinek kihasználása nagy szakértelmet igényel, még ha ez sokszor nem is ennyire egyértelmű. Szaktudás és komoly évek alatt felgyülemlett szakmai tapasztalat szükséges a jó megtérüléshez.

Néhány weboldal tulajdonos úgy gondolja, hogy vállalkozása túl kicsi, ezért nem engedheti meg magának a szakértő segítségét. Valójában, ezek a kisvállalkozások pontosan a szakértő hiánya miatt kerülnek hátrányba, mely idővel egyértelművé is válik számukra.

Szaktudás nélkül az online reklám bármely típusának olyan hosszúra nyúlhat a kísérletezési ideje, mely iszonyú veszteségeket okozhat. Pontosan ez a veszteség az, melyet egy kisvállalkozás nem engedhet meg magának az online reklám területén, hiszen ezzel mondana búcsút a kapuban álló nyereségnek.

Szakértő csapatunk rendelkezésére áll bárkinek, aki online reklám által szeretné felvirágoztatni vállalkozását, hiszen ez a reklám leggyorsabb és leghatékonyabb módja. Mindenkinek jogában áll kihasználni az internet nyújtotta lehetőségeket, Ön se mondjon le róla. Bízza meg az adwordskampanyugynokseg.hu csapatát!

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom