Admin/Feltöltés ideje: 2020-04-07 11:27:44
Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz. A vállalkozások által fizetett Google hirdetések rendkívül hatékony módszerként releváns, minősített forgalmat vezethetnek az Ön webhelyére pontosan akkor, amikor az emberek olyan termékeket vagy szolgáltatásokat keresnek, amelyeket az Ön vállalkozása kínál.
Ebben a cikkben megtudhatja, mi a Google hirdetések, hogyan működnek a Google hirdetések, és miért kell saját Google hirdetéseit futtatnia.
A Google fizetett hirdetéseket kínál, amelyek a google.com keresési eredményeiben jelennek meg a Google AdWords használatával, vagy a Display Hálózaton és a Google AdSense programján keresztül más webhelyeken megjelenő hirdetésekkel.
Az alábbiakban egy példa egy Google keresőmotor eredményoldalára (SERP). A fizetett Google hirdetéseknek két része van, az egyik a „természetes” vagy az organikus linkek felett, a másik az eredményoldal alján:
A szponzorált eredményeket vagy hirdetéseket (a piros négyzetben) zöld „Ad” címke jelöli. A hirdetések alatt megjelenő eredményeket (a zöld mezőben) organikus eredményeknek nevezik.
A Google olyan vizuális hirdetéseket is kínál, amelyek megjelennek a Google Display Hálózaton. A Display Hálózat olyan külső, harmadik fél webhelyeinek széles körű gyűjteménye, amelyek együttműködtek a Google-lal és vállalják, hogy Google hirdetéseket jelenítenek meg. A Display Hálózaton szereplő Google-hirdetések lehetnek szöveges, kép-, video- vagy multimédiás formátumban, és másként is megcélozhatók. Ez magában foglalja a remarketinget és a szalaghirdetéseket.
A Google AdWords aukciója a kulcsszavakra összpontosít - a hirdetők kiválasztják a megcélozandó kulcsszavak listáját, amelyek relevánsak az üzleti kínálatuk szempontjából, vagyis azokat a szavakat, amelyeket az emberek leginkább használnak termékük keresésekor. Ezután licitálnak ezekre a kulcsszavakra, és az egyes ajánlatokat úgy állapítják meg, hogy mennyit hajlandóak fizetni egy Google-felhasználóért, hogy rákattintson a hirdetésére. Ez az ajánlat és a javasolt hirdetés minősége alapján a Google által hozzárendelt minőségi pontszám meghatározza, hogy mely Google hirdetések jelenjenek meg a SERP-ben. Amikor a felhasználók rákattintanak a hirdetésekre, a hirdető fizeti egy bizonyos költséget (kattintásonkénti költség vagy CPC), amelyet az alábbi képlet alapján számítanak ki:
Erről származik a kattintásonkénti fizetés (PPC) kifejezés. Nézze meg ezt az útmutatót, amely a Google hirdetések elsajátításának legjobb gyakorlatait és tippeit tartalmazza.
Az AdWords aukció
Az AdWords egy aukciós rendszeren működik, amely minden alkalommal megtörténik, amikor a felhasználó kulcsszókeresést végez.Az AdWords aukciók „megnyeréséhez” és a Google hirdetésének megjelenéséhez a releváns kulcsszavaknál optimalizálnia kell a minőségi mutatót és az ajánlat összegét. Minél magasabb a minőségi mutatója az ajánlat összegével összefüggésben, annál jobb a hirdetés elhelyezése. A minőségi mutatót (többek között) a következő tényezők befolyásolják:
Alacsonyabb költségek - A Google jutalmazza a hirdetőket a magas minőségi pontszámmal azáltal, hogy csökkenti kattintásonkénti költségét (CPC), hozzájárulva a ROI javításához.
Magasabb expozíció - Ha magas minőségi pontszáma van, hirdetései gyakrabban, jobb pozícióban jelennek meg a SERP-ben - az oldal teteje vagy alja felé. Ez lehetővé teszi, hogy több kattintást és konverziót szerezzen anélkül, hogy ajánlatait kellene megemelnie.
További információkért olvassa el ezt az infographic képet, hogy jobban megértse az AdWords aukció működését.
A Google hirdetések költsége számos tényezőtől függ, beleértve a kulcsszavak és az ipar versenyképességét, a földrajzi elhelyezkedést, a hirdetési kampányok minőségét és egyebeket.
Magyarországon a Google keresési hirdetéseinek átlagos kattintásonkénti költsége az összes iparágban 20 Ft-tól több száz forintig is terjedhet.
Hirdessen a Google-on az adwordskampanyugynokseg.hu segítségével!
A Google AdWords számos hirdetési lehetőséget kínál, és bonyolult lehet. Sok hirdető küzd azzal a kötelezettségvállalással, hogy a fizetett keresés vagy a vizuális hirdetések révén sikerrel járjon.
Az AdWords Teljesítményosztály az adwordskampanyugynokseg.hu oldalon: AdWords-fiókjának teljesen ingyenes ellenőrzése
Az AdWords hirdetései és kampányai hatásának maximalizálása érdekében tudnia kell, hogy mely kampányok működnek a vállalkozása számára, és hol kell fejlesztéseket tenni.
Folyamatos elemzésre, optimalizálásra és figyelemre van szükség ahhoz, hogy a Google-on történő hirdetés a lehető legjövedelmezőbb legyen. Számos kisvállalkozás és korlátozott erőforrásokkal rendelkező vállalkozás számára azonban a fizetett keresési kampány irányítása az AdWords szolgáltatásban teljes munkaidőben járhat.
Próbáld ki ma az adwordskampanyugynokseg.hu fiókelemzés szolgáltatását egy ingyenes, kötelezettség nélküli lehetőség, és nézd meg, hogyan segíthetünk a Google hirdetéseid sikerében.
Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?
A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.
Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.