free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2020-07-07 09:14:52

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Használja a dinamikus remarketinget ahhoz, hogy a webhely látogatóira szabott hirdetéseket jelenítsen meg

Egy átlagos webáruház látogatóinak 98%-a vásárlás nélkül távozik. Ez azt jelenti, hogy 100 látogatóból csak 2-ből lesz fizető ügyfél. De mi legyen a maradék 98 látogatóval? Hagyjuk veszni őket? Semmiképpen sem! Az egyik leghatékonyabb megoldás, ha újra kapcsolatba lépünk velük remarketing segítségével, és megpróbáljuk őket visszacsalogatni a weboldalunkra.

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét, vagy használták mobilalkalmazását. A dinamikus remarketing ezt egy lépéssel továbbviszi, és lehetővé teszi korábbi látogatói számára olyan hirdetések megjelenítését, amelyek olyan termékeket és szolgáltatásokat tartalmaznak, amelyeket korábban megtekintettek webhelyén. Közönségére szabott üzenetekkel a dinamikus remarketing segít a potenciális ügyfelek és értékesítések szerzésében a korábbi látogatók webhelyére visszahozásával, hogy befejezhessék, amit elkezdtek.

További érvek a dinamikus remarketing használata mellett

  • Hirdetések, amelyek termékeire vagy szolgáltatásaira méreteződnek: Párosítsa termékei vagy szolgáltatásai feedjeit dinamikus hirdetésekkel a hirdetések méretezésére, hogy azok teljes készletét lefedjék.
  • Egyszerű, mégis hatékony feedek: Hozzon létre egy alap .csv, .tsv, .xls, vagy .xlsx feedet. A Google Ads ajánlórendszere a feedből fog termékeket és szolgáltatásokat választani, a népszerűség és a látogató megtekintései alapján meghatározva a termékek legjobb egyvelegét minden hirdetéshez.
  • Nagy teljesítményű elrendezések: A Google Ads megjósolja, hogy valószínűleg melyik dinamikus hirdetéselrendezés fog a legjobban teljesíteni az adott személy esetén, a megjelenő hirdetés elhelyezését és a platformot, ahol megjelenik.
  • Valós idejű ajánlatoptimalizálás: A továbbfejlesztett CPC és konverzióoptimalizáló segítségével a Google Ads kiszámítja az optimális ajánlatot minden megjelenítéshez.

Mi kell az induláshoz?

Termék vagy szolgáltatás feedje
Hozzon létre egy feedet, amely tartalmazza az összes termékét vagy szolgáltatását, az egyes tételek részleteivel (egyedi azonosító, ár, kép stb.) együtt. Ezek az adatok aztán átkerülnek a feedből a dinamikus hirdetésekbe. A feedet a Megosztott könyvtár Üzleti adatok részébe kell feltöltenie, kivéve ha Ön kiskereskedő. Ha Ön kiskereskedő, a feedet a Google Merchant Center szolgáltatásba kell feltöltenie.
Címke egyéni paraméterekkel
Adja hozzá a dinamikus remarketingcímkét egyéni paraméterekkel webhelye minden oldalához. A címke hozzáadja webhelye látogatóit a remarketinglistákhoz és társítja őket a feed elemeinek egyedi azonosítóival, amelyeket megtekintettek. A címkét Megosztott könyvtára Közönségek részében találhatja meg.
Adaptív hirdetések
Az adaptív hirdetések számos méretű és formájú elrendezést használnak a modern platformokhoz, beleértve a HTML5-öt mobileszközökre. Adaptív hirdetéseket a Hirdetési galériában hozhat létre.

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom