Admin/Feltöltés ideje: 2020-07-07 09:14:52
Egy átlagos webáruház látogatóinak 98%-a vásárlás nélkül távozik. Ez azt jelenti, hogy 100 látogatóból csak 2-ből lesz fizető ügyfél. De mi legyen a maradék 98 látogatóval? Hagyjuk veszni őket? Semmiképpen sem! Az egyik leghatékonyabb megoldás, ha újra kapcsolatba lépünk velük remarketing segítségével, és megpróbáljuk őket visszacsalogatni a weboldalunkra.
A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét, vagy használták mobilalkalmazását. A dinamikus remarketing ezt egy lépéssel továbbviszi, és lehetővé teszi korábbi látogatói számára olyan hirdetések megjelenítését, amelyek olyan termékeket és szolgáltatásokat tartalmaznak, amelyeket korábban megtekintettek webhelyén. Közönségére szabott üzenetekkel a dinamikus remarketing segít a potenciális ügyfelek és értékesítések szerzésében a korábbi látogatók webhelyére visszahozásával, hogy befejezhessék, amit elkezdtek.
Termék vagy szolgáltatás feedje Hozzon létre egy feedet, amely tartalmazza az összes termékét vagy szolgáltatását, az egyes tételek részleteivel (egyedi azonosító, ár, kép stb.) együtt. Ezek az adatok aztán átkerülnek a feedből a dinamikus hirdetésekbe. A feedet a Megosztott könyvtár Üzleti adatok részébe kell feltöltenie, kivéve ha Ön kiskereskedő. Ha Ön kiskereskedő, a feedet a Google Merchant Center szolgáltatásba kell feltöltenie. |
Címke egyéni paraméterekkel Adja hozzá a dinamikus remarketingcímkét egyéni paraméterekkel webhelye minden oldalához. A címke hozzáadja webhelye látogatóit a remarketinglistákhoz és társítja őket a feed elemeinek egyedi azonosítóival, amelyeket megtekintettek. A címkét Megosztott könyvtára Közönségek részében találhatja meg. |
Adaptív hirdetések Az adaptív hirdetések számos méretű és formájú elrendezést használnak a modern platformokhoz, beleértve a HTML5-öt mobileszközökre. Adaptív hirdetéseket a Hirdetési galériában hozhat létre. |
Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?
A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.
Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.