free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 15:19:22

Minőségi mutató az Adwordsben

A minőségi mutató az Adwords hirdetések, kulcsszavak és céloldalak minőségére vonatkozó becslés.

A kiváló minőségű hirdetések működése

Íme egy példa a magas minőségen és releváns hirdetésen alapuló jó felhasználói élményre. Tegyük fel, hogy az Ön webhelye zoknik forgalmazására szakosodott, és egy ügyfél, Sándor, csíkos zoknit keres. A hirdetés (és a magas minőségi mutatójú kulcsszavak) az alábbiak szerint kapcsolják össze Sándort azzal, amit szeretne. Amikor Sándor a Google rendszerében rákeres a „férfi csíkos zokni” kifejezésre, megjelenik az Ön hirdetése. (A hirdetéshez kulcsszóként meg van adva a „[csíkos zokni]” kifejezés.) Sándor rákattint a hirdetésre, és egyenesen a webhely „csíkos férfi zokni” oldalára kerül. Az oldal gyorsan betöltődik, és egyszerűen használható. Sándor megvásárol néhány csíkos zoknit. Ezt tartjuk jó felhasználói élménynek.

A releváns hirdetések a legtöbb esetben potenciálisan magasabb minőségi mutatóval rendelkeznek, emellett pedig általában több kattintást eredményeznek, jobb pozícióban jelennek meg, és ezekkel lehet a legsikeresebb.

TOVÁBBI TÉMÁINK

Adwords fiókkezelés ára

Adwords fiókkezelés ára

Sokan kérdezik, mennyibe kerül az Adwords fiókkezelés? Mennyibe kerül egy Adwords kampánykezelés és reklámozás?

Elolvasom

Google Adwords árak

Google Adwords árak

Folytonos kérdés, hogy vajon mennyibe kerül a CPC. Ebben a bejegyzésben erről olvashattok.

Elolvasom

Adwords fiókkezelés legnagyobb hibái

Adwords fiókkezelés legnagyobb hibái

Lehetnek végzetes hibák az Adwords hirdetéskezelésben, még úgy is hogy ez egy automatizált rendszer.

Elolvasom