Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-12 15:32:42
A kiváló minőségű hirdetések működése
Íme egy példa a magas minőségen és releváns hirdetésen alapuló jó felhasználói élményre. Tegyük fel, hogy az Ön webhelye zoknik forgalmazására szakosodott, és egy ügyfél, Sándor, csíkos zoknit keres. A hirdetés (és a magas minőségi mutatójú kulcsszavak) az alábbiak szerint kapcsolják össze Sándort azzal, amit szeretne. Amikor Sándor a Google rendszerében rákeres a „férfi csíkos zokni” kifejezésre, megjelenik az Ön hirdetése. (A hirdetéshez kulcsszóként meg van adva a „[csíkos zokni]” kifejezés.) Sándor rákattint a hirdetésre, és egyenesen a webhely „csíkos férfi zokni” oldalára kerül. Az oldal gyorsan betöltődik, és egyszerűen használható. Sándor megvásárol néhány csíkos zoknit. Ezt tartjuk jó felhasználói élménynek. A releváns hirdetések a legtöbb esetben potenciálisan magasabb minőségi mutatóval rendelkeznek, emellett pedig általában több kattintást eredményeznek, jobb pozícióban jelennek meg, és ezekkel lehet a legsikeresebb.
Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?
A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.
Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.