free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 15:01:42

Keresési vagy Display hálózat?

Ahhoz, hogy hatékony legyen a hirdetése, tudnia kell, hogy az Adwords hirdetéseken belül melyik hálózat a megfelelő az online hirdetés számára.

Ahhoz, hogy hatékony legyen a hirdetése, tudnia kell, hogy az Adwords-ön belül melyik hálózat a megfelelő a hirdetése számára.

MI AZ A DISPLAY HÁLÓZAT?

A display hirdetések olyan hirdetések, melyek a Google display hálózatán jelennek meg. Ezek olyan külső weboldalak, melyek megjelenítik a Google hirdetéseit. Ez sok millió weboldalt jelent, amivel az internethasználók 90 százaléka elérhető. A display hirdetések lehetnek szövegesek, szalaghirdetések (képekkel, animációkkal kiegészített hirdetések), Gmail-hirdetések, applikációban megjelenő hirdetések. A display hirdetések azok számára jelennek meg, akik szerepelnek az általad meghatározott közönségben. Többek között tud célozni:

  • Kulcsszavakra vagy kapcsolódó témákra
  • Weboldalakra
  • Érdeklődésen, demográfiai adatokon, aktivitáson alapuló közönségekre.

Ami fontos, hogy a display hirdetésekkel elsősorban a vásárlói ciklus elején járó felhasználókat tudja elérni. Ők azok, akik még nem keresnek aktívan egy bizonyos terméket, azaz nem jelennek meg a keresőben egy bizonyos keresési kifejezést beírva. Őket a keresési hálózaton éred el.

MI AZ A KERESÉSI HÁLÓZAT?

Amikor valaki Adwords-ről beszél, akkor elsősorban ezekre a keresőhirdetésekre gondol. Ezek azok a hirdetések, melyek a keresési találatok felett és alatt jelennek meg. A keresőhirdetéseket a beírt keresési kifejezések aktiválják: ha egy felhasználó által beírt kulcsszó egyezik a Te kulcsszavaddal, akkor a hirdetésed megjelenhet a találati oldalon. A keresőhirdetések PPC (pay per click) alapon működnek, ami azt jelenti, hogy akkor fizetsz, ha kattintanak a hirdetésedre, nem pedig akkor, ha megjelenik.

MELYIKET VÁLASSZA?

Amikor a választásra kerül a sor, akkor nem szabad pusztán az átkattintási arány (CTR) vagy éppen a CPC, azaz a kattintásonkénti költség alapján választani. Hiszen az átkattintási arány lényegesen rosszabb a display hálózaton. Ugyanakkor olcsóbbak is a kattintások. Ennek oka, hogy a keresőben már olyan felhasználókat érsz el, akik készen állnak a vásárlásra, hiszen aktívan keresnek egy-egy termékre. Ezért a CTR nyilván magasabb. Ugyanakkor viszont a display hálózaton sokkal kisebb a verseny egy-egy kulcsszóra, ami lejjebb viszi a költséget.

TOVÁBBI TÉMÁINK

Adwords fiókkezelés ára

Adwords fiókkezelés ára

Sokan kérdezik, mennyibe kerül az Adwords fiókkezelés? Mennyibe kerül egy Adwords kampánykezelés és reklámozás?

Elolvasom

Google Adwords árak

Google Adwords árak

Folytonos kérdés, hogy vajon mennyibe kerül a CPC. Ebben a bejegyzésben erről olvashattok.

Elolvasom

Adwords fiókkezelés legnagyobb hibái

Adwords fiókkezelés legnagyobb hibái

Lehetnek végzetes hibák az Adwords hirdetéskezelésben, még úgy is hogy ez egy automatizált rendszer.

Elolvasom