free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:40:22

Hogyan mérjük az Adwords hirdetéseket?

Forgalom alapú mérőszámok megtalálhatók az adwords kampányai táblázataiban, oszlopaiban.

Kattintások

Minden szám közül a kattintásokat a legkönnyebb mérni. Azt mutatja meg, hogy egy-egy kulcsszavad mekkora forgalmat generál. Megállapíthatod, hogy melyik a legnépszerűbb kulcsszavad, és hány ember kattint rá.

Átkattintási arány (CTR)

 Minél jobb az átkattintási arányod, annál relevánsabb a kulcsszavad a keresők számára. A CTR ugyanakkor meghatározza, hogy milyen lesz a minőségi mutatód, így pedig azt, hogy mennyit fizetsz a hirdetéseid megjelenítéséért.

Minőségi mutató

A minőségi mutató jelzi, hogy mennyire releváns egy-egy kulcsszavad, a hirdetésed és az érkezőoldalad a felhasználók keresőkifejezéseire. Minél relevánsabb és minél jobb az élmény, annál magasabb a minőségi mutató. Ami meghatározza: a kulcsszavak és a hirdetések átkattintási aránya a hirdetéscsoportok kulcsszó relevanciája a landing oldal minősége Minél magasabb a CTR-ed és a minőségi mutatód, annál alacsonyabb lesz a kattintásonkénti költséged.

Konverziós számok

Az előbbi számok ugyan hasznosak, azonban a teljesítményedről nem mondtak el mindent. Nem tudod ugyanis, hogy a weboldaladra terelt forgalom mennyi értékesítést jelent. Ehhez mérni kell a konverziót. Az Adwords beépített konverziómérő eszközét viszonylag könnyű használatba venni, mindössze a rendszer által generált kódot kell beillesztened a weboldalad megfelelő részére. Mit mérhetsz a konverzióval kapcsolatban?

Konverziós arány

Ha sikerült elhelyeznie a weboldalában a kódot, akkor a korábban felsorolt adatok mellett már látni fogja azt is, hogy hány ember rendel, vagy hány konverzió keletkezik a hirdetései hatására, és mekkora a konverziós arány. Minden egyes kulcsszónál láthatja ezt a számot, így kiderül, hogy melyek a leghatékonyabb kulcsszavai, és hogy a forgalom, amelyért fizet eladásokkal is párosul-e.

Konverziónkénti költség

Azt mutatja meg, hogy egy-egy megrendelés mennyibe kerül számára.

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom