free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 15:04:13

Három Google Adwords taktika, hogy már ma sikeres legyél!

Tudd meg miért jó, ha használod a Google Adwords hirdetéseket! Íme pár egyszerű trükk a sikerért!

Három Adwords hirdetéskezelés taktika, hogy már ma sikeres legyél!


Ha nem használod ki a Google marketingeszközeit, akkor nagyon sok hasznos dologból maradsz ki. Tagadhatatlan, hogy a Google rendelkezik az iparágon belül a legjobb, legfejlettebb marketingeszközökkel, amelyek mindegyike könnyen használható, alap marketing tudással.

Azonban nagy különbség van a Google AdWords használata és a Google AdWords helyes használata között, amellyel viszont hatékony eredményeket érhetsz el a marketing kampányaiban. Sajnos ez utóbbi bonyolultabb. A megfelelő taktikával azonban a kampányaid mindegyikét sikeressé varázsolhatod, olyan aprósággal mint egy kattintás a megfelelő gombra.

Ismerd meg a közönségedet, a jobb célközönség eléréséhez

Vitathatatlan, hogy a legfontosabb taktika Adwords kampány létrehozása során, hogy ismerjük a közönségünket. Lehet úgy gondolod, hogy tudod kik az ügyfeleid, de egy analitika lefuttatása nélkül ebben nem lehetsz biztos.

A két legfontosabb tudnivaló, hogy légy tisztában az ügyfeleid demográfiai adataival és viselkedésükkel. Az AdWords elemzése túlmutat az ügyfelek nemének, korának és helyének megadásán. Ehelyett részletes leírást kapsz ügyfeleidről, az átlagos éves jövedelemeikről, életmódjukról, vásárlási szokásokaikról és érdekeikről. Ezekkel az információkkal olyan hirdetéseket hozhatsz létre, amelyek szorosabban kapcsolódnak a célközönségedhez. Hirdetéseidet olyan keresési kifejezésekre is célozhatod, amelyeket az adott demográfiai adatokban gyakrabban használnak. Ez a két tényező segíthet csökkentheti az általános költségeidet, miközben növeli a megtérítést.

Tehát használd ki az AdWords-ben rendelkezésre álló különböző elemzési eszközöket, hogy megtudd, kik is az ügyfeleid valójában. Ezek után nyugodtan elkezdhethed marketing kampányod testreszabását.

CTR konverziók és weboldalminőség

Az AdWords hirdetésben limitált karakterszám áll rendelkezésre, ami megnehezítheti az értékesítéshez szükséges üzenet továbbítását. A hirdetésbővítmények használatával azonban hirdetéseddel hatékony eredményeket érhetsz el, extra költségek nélkül!

Különböző hirdetésbővítmények vannak, amelyek lehetővé teszik, hogy a kampányokat szűkebb közönségre szabhasd, segítve hogy elérd a potenciális, értékesítést eredményező ügyfeleket. A helyszínre, a webhelyre mutató linkre, az eladói minősítésekre, a felkérésekre és még sok másra rendelkezésre állnak hirdetésbővítmények, bárki számára. A Google szemében az aukció teljes körű minősítése érdekében minden hirdetéshez legalább négy hirdetésbővítményt kell hozzáadni.

A nagyobb kattintási arány mellett a bővítmények javíthatják webhely minőségi pontszámát, így lehetővé válik a keresőmotor-algoritmusba való belépés és a keresési eredmények megjelenítésének megkezdése.

Konverziókövetés

A harmadik taktika, amit mindenkinek tudnia kell ahhoz, hogy sikeres hirdetési kampányokat hozzon létre az AdWords-el, az a  konverziókövető eszköz. Ami meglepetést okozhat azonban, hogy a konverziókövetést be kell állítani manuálisan annak érdekében, hogy működjön. Ez nem történik meg automatikusan, annak ellenére, hogy elengedhetetlen marketingterved sikeréhez. A konverziókövetés beállításához össze kell kapcsolni az AdWords-t az analitikával, majd célokat létrehozni.

A konverziókövetés beállításával láthatod, hogy mely kampányaid értékesítenek, és mennyit költesz el minden egyes eladásra – költség/nyereség. Ez azért lényeges, mert más elemzések több tényező alapján ingadozhatnak, de ugyanazok a tényezők ritkán befolyásolják az egyes felvásárlások költségeit, így mindig tudhatod, hogy mennyi bevételre teszel szert minden kiadott forinttal.

Bárki készíthet hirdetést az AdWords használatával, de bizonyos készségekre és tudásra van szükség ahhoz, hogy valódi eredmények szülessenek. Ezzel a három taktikával már elindulhatsz a hatékony hirdetések létrehozásának útján, egyszerűen felfedezve, hogy ki a közönség, hogyan kell piacra jutni, és milyen költségekkel jár.

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom