free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 15:24:11

Google Adwords árak

Folytonos kérdés, hogy vajon mennyibe kerül a CPC. Ebben a bejegyzésben erről olvashattok.

Google Adwords árak

„Mennyibe kerülnek a Google Hirdetések?”

Ez egy ésszerű kérdés, és az, amit folyamatosan hallunk, főleg az újonnan érkezőktől. Végtére is, a PPC új tagjai valószínűleg a leginkább érdekeltek abban, hogy mennyi kiadással kell számolniuk, hogy hirdessenek a Google-on, és hogy megengedhetik-e maguknak!

Sajnos nincs könnyű, „mindenkinek ugyanaz” válasz. A leggyakoribb (és rettenetes) válasz: „Ez attól függ.”

A Google Adwords árak több változótól függenek. Ebben a bejegyzésben  áttekintjük a Google Adwords árak változásait, és okait.

A Google Adwords árak kattintásonként (vagy CPC) alakulnak, ami azt jelenti, hogy a hirdetők akkor fizetnek, amikor a felhasználók rákattintanak hirdetéseikre. A CPC-k általában 20 Ft és +500 Ft között mozognak. A hirdetők maximális napi költségkeretet állítanak be a kattintások korlátozására. A kisvállalkozásoknak a  Google Adwords hirdetés havonta átlagosan körülbelül 142 500-855 000 Ft között ingadoznak.

Google kattintásonkénti költségbecslések

Az átlagos kattintásonkénti költség a Google hirdetésekkel 20 és 100 forint között van. A CPC-k azonban nagymértékben eltérőek lehetnek, pár forinttól akár 14 000 Ft feletti összeget is elérhet. Speciális CPC-becslések esetén használd a Google Kulcsszótervezőt és a Bid Simulatort. Ezek segítenek megbecsülni, hogy mennyi lesz a kattintásonkénti költséged, valamint a keresési mennyiség adatai, így hasznos betekintést nyújtanak a lehetséges PPC hirdetési teljesítményhez.

Az iparági átlagos költségek és referenciaértékek

Az iparági átlagok és referenciaértékek megkereséséhez a Wordstream-et néztük át, amely több,  mint 2 000 Google kattintásonkénti számláról származó adatokat állít össze. Ezek az adatok felhasználhatók arra, hogy jobban megbecsülhessük a Google Adwords árakat és a hirdetések költségeit az iparágon belüli költségek és referenciaértékek alapján.

A Google Kulcsszótervező eszköz egy egyszerű módja annak, hogy megtaláld az általad kiválasztott kulcsszavakra vonatkozó átlagos ajánlatokat. Az eszköz a keresési kört kulcsszó szerint is megmutatja, hogy lásd, milyen népszerű ez a kulcsszó.

Átlagos kattintásonkénti költség

A Wordstream által szolgáltatott Google-hálózat átlagos CPC-je 50 Ft. A Wordstream CPC-k gyakran 30–100 forintnál alacsonyabbak, mint a Google által javasolt ajánlatok, mivel a legtöbb vállalkozás valóban nagyon specifikus keresési kifejezéseket használ, így kevesebb versenytárs van, és így alacsonyabb a CPC.

Fontos megjegyezni, hogy a Google Adwords árak nagyban függhetnek attól a helytől, ahol a hirdetés megjelenik. Például a nagyvárosok általában nagyobb versenyt gyakorolnak a kulcsszavakra, ami magasabb CPC-t eredményez, mint a kisebb városokban vagy településekben található azonos kulcsszavakkal.

A Google Hirdetési költségét befolyásoló tényezők

A Google AdWords kulcsszavas ajánlatokon alapul. Az ajánlat azonban csak az első oldal keresési eredményeinek legmagasabb szintjén érheti el hirdetését. A költségek több tényezőtől is függenek, de végül a Google meghatározza a piaci verseny költségeit (azaz, hogy hányan versenyeznek az azonos kulcsszóért) és mi az úgynevezett minőségi pontszám.

A Google hirdetéseinek minőségi mutatóját befolyásoló tényezők a következők:

Kulcsszó relevancia - A kulcsszó és a nyitóoldal szorosan illeszkedő mutatója a felhasználó keresési szándékával

Átkattintási arány - a hirdetésre kattintások száma, összehasonlítva a ténylegesen megjelenített idők számával

A céloldal tapasztalata - Mennyire biztosít a céloldal relatív tartalmat a felhasználó keresési lekérdezéséhez

A korábbi fiókteljesítmény - A kampányok és a jól teljesített előadások jó keresési eredménynek minősülnek.

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom