free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:37:11

Célközönség elérése

Az alapvető Facebook-célközönségekkel mindössze pár kattintással kiválaszthatja hirdetése megfelelő címzettjeit.

Földrajzi hely

Az embereket azokban a városokban, közösségekben és országokban érheti el, ahol üzleti tevékenységet szeretné folytatni.

Demográfiai jellemzők

A célközönséget életkor, nem, végzettség, kapcsolati állapot, beosztás és más jellemzők alapján választhatja ki. A Facebook senkinek nem engedi, hogy személyes azonosításra alkalmas információk alapján érjen el ügyfeleket.

Érdeklődési körök

A hirdetéseivel elérni kívánt emberek érdeklődési köreit és hobbijait is kiválaszthatja a bioételektől kezdve az akciófilmekig.

Magatartás

Kiválaszthat embereket korábbi vásárlási magatartásuk, eszközhasználatuk és egyéb tevékenységeik alapján.

Kapcsolatok

Elérheti azokat, akik kapcsolatban vannak a Facebook-oldalával vagy -eseményeivel, vagy éppen őket kizárva kereshet új közönséget.

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom