Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:37:11
Földrajzi hely
Az embereket azokban a városokban, közösségekben és országokban érheti el, ahol üzleti tevékenységet szeretné folytatni.
Demográfiai jellemzők
A célközönséget életkor, nem, végzettség, kapcsolati állapot, beosztás és más jellemzők alapján választhatja ki. A Facebook senkinek nem engedi, hogy személyes azonosításra alkalmas információk alapján érjen el ügyfeleket.
Érdeklődési körök
A hirdetéseivel elérni kívánt emberek érdeklődési köreit és hobbijait is kiválaszthatja a bioételektől kezdve az akciófilmekig.
Magatartás
Kiválaszthat embereket korábbi vásárlási magatartásuk, eszközhasználatuk és egyéb tevékenységeik alapján.
Kapcsolatok
Elérheti azokat, akik kapcsolatban vannak a Facebook-oldalával vagy -eseményeivel, vagy éppen őket kizárva kereshet új közönséget.
Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?
A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.
Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.