free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:56:16

Adaptív keresési hirdetések (béta)

Olyan online reklámokat hozunk létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva relevánsabb szöveget jelenítenek meg.

Működés

Minél több címsort és leírást ad meg, annál több lehetősége van a Google Ads szolgáltatásnak arra, hogy olyan hirdetéseket jelenítsen meg, amelyek jobban megfelelnek a potenciális ügyfelek keresési lekérdezéseinek, ami javíthatja a hirdetés teljesítményét.

Miután megadja a címsorokat és a leírásokat, a Google Ads több hirdetéskombinációt hoz létre a szövegekből úgy, hogy egy változat ne szerepeljen kétszer. A Google Ads idővel teszteli a legígéretesebb hirdetéskombinációkat, és megtanulja, hogy mely kombinációk a leginkább relevánsak a különféle lekérdezéseknél.

Az adaptív keresési hirdetések és a kiterjesztett szöveges hirdetések eltérései

Az adaptív keresési hirdetések két tulajdonságukban térnek el a kiterjesztett szöveges hirdetésektől: Több helyre van szükségük. Az adaptív keresési hirdetések kettő helyett három címsort, és két, legfeljebb 90 karakteres leírásmezőt jelenítenek meg (az egyetlen, 80 karakteres leírásmezővel szemben). Rugalmasabbak. Egy adaptív keresési hirdetéshez akár 15 címsort és 4 leírást is megadhat, és a Google Ads az egyes keresési lekérdezésektől függően automatikusan megjeleníti a különféle kombinációkat. Az adaptív keresési hirdetések összes többi mezője megegyezik a kiterjesztett szöveges hirdetések mezőivel.

TOVÁBBI TÉMÁINK

Adwords fiókkezelés ára

Adwords fiókkezelés ára

Sokan kérdezik, mennyibe kerül az Adwords fiókkezelés? Mennyibe kerül egy Adwords kampánykezelés és reklámozás?

Elolvasom

Google Adwords árak

Google Adwords árak

Folytonos kérdés, hogy vajon mennyibe kerül a CPC. Ebben a bejegyzésben erről olvashattok.

Elolvasom

Adwords fiókkezelés legnagyobb hibái

Adwords fiókkezelés legnagyobb hibái

Lehetnek végzetes hibák az Adwords hirdetéskezelésben, még úgy is hogy ez egy automatizált rendszer.

Elolvasom