Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:56:16
Működés
Minél több címsort és leírást ad meg, annál több lehetősége van a Google Ads szolgáltatásnak arra, hogy olyan hirdetéseket jelenítsen meg, amelyek jobban megfelelnek a potenciális ügyfelek keresési lekérdezéseinek, ami javíthatja a hirdetés teljesítményét.
Miután megadja a címsorokat és a leírásokat, a Google Ads több hirdetéskombinációt hoz létre a szövegekből úgy, hogy egy változat ne szerepeljen kétszer. A Google Ads idővel teszteli a legígéretesebb hirdetéskombinációkat, és megtanulja, hogy mely kombinációk a leginkább relevánsak a különféle lekérdezéseknél.
Az adaptív keresési hirdetések és a kiterjesztett szöveges hirdetések eltérései
Az adaptív keresési hirdetések két tulajdonságukban térnek el a kiterjesztett szöveges hirdetésektől: Több helyre van szükségük. Az adaptív keresési hirdetések kettő helyett három címsort, és két, legfeljebb 90 karakteres leírásmezőt jelenítenek meg (az egyetlen, 80 karakteres leírásmezővel szemben). Rugalmasabbak. Egy adaptív keresési hirdetéshez akár 15 címsort és 4 leírást is megadhat, és a Google Ads az egyes keresési lekérdezésektől függően automatikusan megjeleníti a különféle kombinációkat. Az adaptív keresési hirdetések összes többi mezője megegyezik a kiterjesztett szöveges hirdetések mezőivel.
Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?
A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.
Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.