free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 15:09:00

10 online marketing tipp

Egy vállalkozás ambícióból, megfelelő tervezésből, elhatározásból és tökéletes csapatból áll.

10 online marketing tipp, ami új ügyfeleket hozhat

Egy vállalkozás ambícióból, megfelelő tervezésből, elhatározásból és tökéletes csapatból áll. Lehet tehetséged, de ha nem érted az online marketing alapjait, hosszú lesz az út, mielőtt bármilyen célt is elérsz.

Mi most viszont mutatunk neked 10 online marketing tippet, amivel új ügyfelekre tehetsz szert!

1. Egy vonzó, könnyű használatú weboldal

Webhelyed a legfontosabb online marketing eszköz. Ha termékeid szeretnéd eladni, akkor a webhelyének megjelenése még fontosabb, mint a közösségi média. Manapság az emberek szinte mindent az interneten böngésznek. A termék vagy szolgáltatás keresésétől az árak és az ügyfél-vélemények értékeléséig. A webhelyed megjelenését azonosítják a termékeiddel, illetve a szolgáltatásaid minőségével.

Webhelyed lehetőséget nyújt a portfóliód bemutatására és az emberek figyelmének rögzítésére. Körülbelül 7 másodperced van, hogy lenyűgözd a látogatóidat, mielőtt elhagynák, és máshová mennének. A honlapod úgy tervezd meg, hogy tükrözze a márkád és személyiségedet. Adj hozzá néhány személyes dolgot, hogy a látogató több információt kapjon a márkáról. Miért indítottad el? Mire törekszik az vállalkozásod? Hogyan járulsz hozzá a piachoz? Mitől különbözik?

Ne feledd: A weboldaladnak stílusosnak és egyszerűnek kell lennie. A webhelynek könnyen irányíthatónak kell lennie, és jó ha rendelkezik látható CTA-val, amelyek a látogatókat az oldaladra irányítják.

2.SEO

A második online marketing tippünk a SEO használata. Az első indításkor kevés ember fogja tudni, hogy online létezik a céged. Ez azt jelenti, hogy nem keresik meg a neved. Amikor az emberek olyan kulcsszavakkal keresnek amelyek relevánsak a weboldaladhoz, akkor válik a vállalkozásod láthatóvá a keresési találatokban. Optimalizálnod kell webhelyedet a keresőmotorok számára. Számos technikai elemnek kell megfelelnie. Ha azt szeretnéd, hogy webhelyed megjelenjen a Google-keresés első oldalán a célzott kulcsszavakra, akkor szükséged lesz professzionális segítségre. A tartalmaknak relevánsnak kell lennie kulcsszavaiddal. Az eredeti tartalom, idézetek, webhelytérkép és visszafelé mutató linkek segítik az online láthatóságot. Időbe telik, amíg webhelyed optimalizálva lesz a keresőmotorokhoz, de megéri!

3. Figyelemfelkeltő Instagram oldal

A fotózás egy vizuális eszköz. Az Instagram a legjobb platform a közönség eléréséhez, online marketing esetében. De még mindig szükséged van arra, hogy kitűnj a tömegből. Légy kreatív az Instagram feededdel! Posztolj speciális témákat, válassz egyedülálló témát a fotózáshoz, vagy az évszakokra összpontosíts. A profilod első 12 bejegyzése erős első benyomást fog hagyni, győződ meg róla, hogy nagyszerűek!

Még néhány nagyszerű tipp:

1. Egy adott téma kiválasztása, és ahhoz való ragaszkodás.

2. Olyan fényképeket kiválasztani, amelyek összhangban vannak a vállalkozásod arculatával, és azzal, hogy mit szeretnél közölni vele.

3. Használd ugyanazokat az effekteket, hogy állandóságot sugallj.

4. Olyan hashtag-eket használj amelyek utalnak a képre!

5. Posztolj minden nap annak érdekében, hogy releváns legyél.

6. Használd az Instagram történetet, hogy megoszthass híreket, újdonságokat és szórakoztató bejegyzéseket.

Ne felejts el kapcsolatba lépni a közönségeddel. Mutass nekik tiszteletet, így te is megkapod tőlük. Légy barátságos, válaszolj a kommentjeikre, kedveld a posztjaikat, és ne hezitálj, hogy bekövess néhány embert, főleg ha nagyszerű tartalmakat osztanak meg!

4. Social media hirdetések

Ha egy kis lendületre van szükséged, akkor ennek nagyszerű módja lehet a közösségi médiák hirdetési lehetőségeinek kihasználása. Beállíthatod, hogy kiknek, mikor, milyen vásárlói típusoknak szóljon a hirdetésed. Habár a hirdetések nagyszerűek, attól még nem szabad elfeledkeznünk a közösségi médiákon való jelenlétről. Márkaismeretséget és bizalmat építhetünk ki. Viszont ha a látogatóknak nem tetszik az amit a Te hirdetéseden látnak, akkor máshova fognak kattintani.

5. Igazíts mindent az ügyfeleidhez

Az ötödik online marketing tippünk, hogy igazíts mindent az ügyfeleidhez. Nem minden ügyfél, ideális vevő személy. Képzeld el, hogy valaki megvásárolja a terméket, ez az első személy, aki eszedbe jut. Személyre szabhatod webhelyed és online jelenlétedet hogy rád találjon az ideális személy. Látni fogod, hogy a potenciális ügyfelek ténylegesek lesznek. Helyezd magad az ügyfelek helyébe. Mit akarnak, mit gondolnak, mikor látják a munkádat? Hogy akarod, hogy elérjenek? Kik ők? Hogyan töltik az időt online? Milyen társadalmi médiaplatformokat használnak? Miért választották ki a terméket valaki másnál? Hogyan segítenek nekik elérni céljaikat? Válaszolj olyan sok kérdésre, amennyire csak tudsz és jó útra lépsz egy virágzó üzlet felé.

6. Tedd a termékeidet láthatóvá

Ne légy szégyenlős a termékeiddel kapcsolatban. Ne rejtsd el egy hátsó linken a közösségi oldaladon, vagy egy szégyenlős oldalon a weboldaladról átirányítva. Légy büszke termékeidre, fotóidra, és tedd ki őket az első oldalra, hogy mindenki láthassa! Gyakran magunkkal szemben sokkal kritikusabbak vagyunk, mint amennyire kéne. A munkád megérdemli, hogy lássa a világ!

7. Csatlakozz egy online közösséghez

Ha például egy fotósok közösségéhez csatlakozol, az óriási inspirációt adhat neked. Sok mindent tanulhatsz más emberektől, nyugodtan készíthetsz kreatív posztokat. Az online kapcsolatok felbecsülhetetlenek lesznek az vállalkozásodhoz. A közösségek nagyszerű módja a hálózat kiépítésének. A fotósok szeretik megosztani munkájukat másokkal. Csatlakozz egy online galériához, ami lehetővé teszi, hogy együttműködj a világ minden tájáról származó emberekkel. Olyan közönségeket is elérhetsz, akikre nem is gondoltál a való életben.

8. Blog

A következő online marketing tippünk, hogy oszd meg tudásodat, ismereteidet a világgal! A blogolás nagyszerű módja a közönség építésnek. Blogokat érdekes olvasni, és hihetetlenül sokféle tartalommal rendelkeznek. A mindennapi életre összpontosító, professzionális hozzászólásoktól kezdve az egyszerűbb, könnyedebb témákig. Használhatod blogbejegyzéseid, hogy népszerűsítsd webhelyeid vagy saját termékeide. Az online marketing nagyszerű kiegészítése lehet az egyes hozzászólásokból visszafelé mutató linkek.

9. Készíts hírlevelet

A webhely létfontosságú, de nem lehet arra számítani, hogy az emberek minden nap jöjjenek és látogassák oldalunkat. Neked kell értesíti őket, fenntartani a figyelmüket. Ennek legjobb módja egy hírlevél. Küldj e-mailt üzleti hírekkel, ajánlatokkal vagy frissítésekkel kapcsolatban. Ne feledd azonban, hogy ne küldj hírlevelet túl gyakran. Hetente egy az ideális e-mailek száma.

10. Maradj összhangban az online marketing építésével

Sosem tudhatod, hogy melyik link, termék, vagy melyik fénykép lesz az egyetlen, ami beindítja az üzleted. Ahelyett, hogy megpróbálnád kitalálni, oszd meg munkáid, ahol csak lehetséges! Minél többször osztod meg, annál valószínűbb, hogy az emberek látni fogják. És ha kitartó vagy, akkor jön egy nap, amikor a munkád a megfelelő ember kezébe jut a megfelelő időben.

Reméljük hasznosnak találjátok online marketing tippjeinket!

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom