free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:44:16

Weboldal felújítására utaló jelek

A legtöbb weboldalra már első ránézésre látni, hogy érdemes-e pénzt költeni a weboldal felújítására vagy sem.

NEM MOBILBARÁT WEBLAP

Sajnos még mindig számtalan weboldal csak asztali számítógépen elérhető és csak ott élvezhető. Mi ennek a hátránya? A látogatók mobilon nem fogják nézegeti oldalunkat és így rengeteg potenciális vevőt elveszítünk. Ezt nem szeretnénk ugye? Azt, hogy weboldalunk mobilon is jól jelenik-e meg az alábbi linken tudjuk ellenőrzni.

A fenti probléma a legjobb megoldás a reszponzív webdesign alkalmazása.

Ha jól van elkészítve a reszponzív weboldal, akkor mind asztali számítógépen, mind mobilon és tableten is tökéletes felhasználói élményt biztosít. Ráadásul ez nem csak a látogatóknak előnyös, de a google keresőben elfoglalt helyünkre is. Mobilon ugyanis előrébb helyezkednek el a mobilbarát weblapok.

KEVÉS LÁTOGATÓ, KEVÉS MEGKERESÉS

Az egyik legbiztosabb jele annak, hogy a redesignra szüksége van az oldalnak, ha kevés látogató jön, így kevés a megrendelés vagy nagyon magas a visszafordulási arány. A kevés látogató a rossz google helyezésnek tudható be. Az emberek a beírt kulcsszavakra nem találnak rá az oldalunkra. Kevés látogató meg még kevesebb ügyfelet eredményez. Ennek javítása érdekében elemeznünk kell a weblapot és adott esetben a teljes megújítás is szóba kerülhet.

VERSENYTÁRSAK ELŐRÉBB JÁRNAK

Vállalkozásunk fő célja a versenytársak megelőzése. Ehhez a célhoz hozzásegít vagy éppen hátráltathat minket a weboldalunk. Folyamatosan fejlesszünk valamit rajta és igazódjunk a látogatói igényekhez. Itt nem kell valami radikális fejlesztésre gondolni, elég ha új tartalmakat veszünk fel és igazítunk mindig valamit, amivel könnyebben kezelhető és átláthatóbb lesz a honlap. A weboldallal mindig foglalkozni kell.

LASSÚ WEBOLDAL

Statisztikák alapján a látogatók 3 másodperc alatt döntik el, hogy az adott weblap számukra fontos, vagy inkább tovább lépnek a konkurencia oldalára. Ez a pár másodperc nagyon kevés. Ha még be sem töltődik az oldal, akkor biztosak lehetünk abban, hogy az adott felhasználót elveszítettük. Látható, hogy érdemes a betöltődési sebességét a lehető legkevesebbre csökkenteni. Ez nem könnyű feladat. Ráadásul mobilon még nehezebb a feladatunk. Ha nem sikerül megoldani, akkor nagyon komoly árat fogunk érte fizetni. Elveszített látogatók és rossz helyezés a google találati listán. A betöltődési időt a google alkalmazás segítségével tudjuk ellenőrzni. Ezt a tesztet érdemes bizonyos időközönként lefuttatni és ha nem megfelelő eredményt adni, akkor javítani rajta.

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom