Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:39:02
Nem megfelelően struktúrált webolal kialakítása
Amennyiben nem megfelelő a weboldal URL kialakítása, a keresőrobotok sem fogják megkapni a megfelelő információkat. Ezt javítani igen nehéz, főleg, ha már jól bejáratott weboldalról van szó. A weboldalaknál fontos, hogy a célok méréséhez is megfelelően kell kialakítani az oldal url-eket. Például, ha nem készítünk megfelelő "köszönő" URL-t az oldalakhoz, akkor a konverziók mérése is elmaradhat, ami hosszútávon adatvesztéssel, és közönség vesztéssel is jár.
Nem megfelelő kulcsszavak
Amennyiben az oldal nincsen a legrelevánsabb kulcsszavakra optimalizálva, akkor az organikus keresések során nem fog a megfelelő helyre kerülni, ami hosszútávon hátrányosn érinti az oldal működését is.
Lassú weboldal
A nem megfelelően elkészített weboldal letöltési gyorsasága elmaradhat a kívánt 2-3 másodperces értéktől. A mai felgyorsult világunkban ez is végzetes hiba, a látogatók azonnal elhagyják az oldalt, és megnő a visszafordulási arány is.
Minden készüléken nem élvezhető oldalak
A mobilkeresések 60-70%-ra növekedtek, aki olyan weboldallal rendelkezik, amely nem megfelelően jelenik meg a különböző eszközökön azonnal elveszíti a lehetséges látogatóinak legalább 70-80%-át.
Rosszul kialakított stílus
Ha a CSS kódok nincsenek megfelelően tömörítve, és kihelyezve a weboldal struktúrájában, ez megnöveli a méretet, ezáltal lassítva a weboldal betöltődését is.
Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?
A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.
Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.