free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 15:07:00

Miért van szükséged már ma, a Facebook hirdetéskezelőre

Miért éri meg befektetni a Facebook hirdetéskezelő platformba? Cikkünkből megtudhatod!

Facebook hirdetéskezelő – Miért van rá szükséged már ma?

Ha valaha is azon tűnődtél, hogy miért kellene befektetned a Facebook hirdetéskezelő platform kezelésébe, gondolj erre: 2019-től több mint 2,32 milliárd havi aktív felhasználó van a Facebookon a Zephoria szerint.

Ami a vállalkozást illeti, nem kell személyesen aktívnak lenni a Facebookon. De szükséged lesz a Facebookon való jelenlétre, kezdve egy Facebook üzleti oldallal és egy Instagram üzleti fiókkal. A további kapcsolattartás érdekében ez segít abban is, hogy bizonyos tartalmakat megoszthass a Facebook-oldaladon és az Instagram oldaladon.

A Facebook hirdetéskezelő használatával aktív hirdetéseket hozhatsz létre, hogy minden egyes befektetett forint megtérüljön.

Amiért a Facebook hirdetéskezelő cégek szükségesek: A Facebook hirdetéskezelő teljes munkaidőd igényel!

Vállalkozásként:

-Növeld az elérhetőségedet, hogy minél többen látogassák az oldaladat,

-Teremts nagy forgalmat az oldaladra különböző tartalmak megosztásával

-Növeld az email listádat

-Indíts kampányokat az eladások megszerzéséhez.

Ezek a pontok mind Facebook hirdetési célok lehetnek. Ha ezek közül csak egyet is választasz kampányodnak, az már teljes munkaidős elfoglaltságot jelent. Amíg a kampányoddal foglalkozol, nem szabad megfeledkezned a Facebook hirdetéskezelő további használatáról.

- Tervezz és stratégizálj, hogy milyen ajánlatokat tehetsz (és hogy az ajánlataid eléggé megnyerőek legyenek)

-Építs közönséget a Facebookon

-Készíts hirdetéseket párban, így futtathatsz különálló teszteket, hogy rájöjj, melyik sikeresebb

-Készíts automata email válaszokat, hogy ügyfeleid tudják, üzenetük megérkezett hozzád.

-Kövesd nyomon az összes kampányodat.

Ha egész nap ezt csinálod akkor, hogy jut időd a vállalkozásodra?

Magad csinálod a Facebook hirdetéskezelő felületed? Könnyen lehet, hogy a legfontosabb lépéseket hagyod ki!

A Facebook hirdetéskezelő egy olyan platform, ahol különböző célközönségeket és hirdetés formátumokat lehet beállítani. Aztán ott vannak még a képi hirdetések, videó hirdetések, Facebook vezető hirdetések és a Facebook kollekciók.

Ha Te magad futtatod a Facebook kampányaidat, valószínű, hogy kihagyod a megfelelő hirdetési típusok létrehozását, de az is lehet, hogy csak nem gondolnád, hogy fontos. Hasonlóképpen kihagyhatod a megfelelő közönség létrehozását, elfelejtheted az ajánlatok kezelését, kampányaid elindítását, vagy kampányaid optimalizálását.

Rossz esetekben megtörténhet, hogy egyre növekvő CPC-d (kattintásonkénti költség) lesz, alacsony konverzióid és óriási banki számláid.

Hagyj fel a kísérletezéssel! A Facebook hirdetéskezelő felületét bízd profikra! Ha a Facebook hirdetéskezelő platform profikra van bízva, biztos, hogy mindent megtesznek, hogy Facebook kampányaid a lehető legjobban működjenek.

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom