Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 15:02:57
A Google-ben első helyre rangsorolt oldalnak ugyan nagyon jó pozíciója van, de nem feltétlenül jelent kizárólagos esélyt a kattintásra. Ugyanis más hirdetések elvonhatják a kereső figyelmét és lehetséges, hogy inkább azokra kattint. Ezért érdemes megnézni, hogy egy adott kulcsszóra milyen találati oldal töltődik be, milyen képekkel, videókkal, hírekkel stb. Az azonban mégis változatlan marad, hogy a kulcsszavak a keresőoptimalizálás alapját képezik. Ez manapság abban fejlődik tovább, hogy nagyobb szerep jut a szinonimáknak is.
Fontos bevonni a kulcsszavakhoz kapcsolódó tematikus kifejezéseket a keresőoptimalizálásban, mert így kibővíthetjük a találati listát. Keressen minket bizalommal és bízza ránk a weboldal SEO menedzselését! Mindent megteszünk, hogy honlapjának látogatottságát növeljük és vállalkozását még nagyobb sikerre vigyük!
Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?
A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.
Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.