free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:48:12

Hatékony Facebook kommunikáció

Fontos, hogy legyen egy határozott elképzelése, hogy pontosan mit szeretne elérni Facebook-oldalával.

Közösségi oldalának illeszkednie kell cége marketing-terveihez! Fontos, hogy legyen egy határozott, előre definiált elképzelése, hogy pontosan mit szeretne elérni Facebook-oldalával, milyen célra használná azt. Új terméket vagy szolgáltatást kíván bevezetni a piacra, a márkaismertséget növelné? Cége arculatát erősítené a közösségi oldalon? Amennyiben ezekre a kérdésekre tudja a választ, jó úton jár, és máris többet tett oldala sikerességéért, mint a Facebookon jelen lévő vállalkozások zöme!

Tudnia kell, kikhez szeretne szólni! A pontosan meghatározott célcsoport fél siker. A Facebook nyüzsgésében rosszul pozicionált poszt és hirdetés csupán pusztába kiáltott szó. Az igazán jól működő oldalak elképesztően mély ismeretekkel rendelkeznek meglévő és potenciális ügyfeleiket illetően, így kizárólag olyan tartalmakat kínálnak, melyekre követőik garantáltan reflektálnak. Tévedés, hogy a közösségi oldalon tömegekhez kell szólni. Azokat kell elérnie, akiknél biztosan nem talál süket fülekre!

A minőségi tartalom kulcsfontosságú! Ön rákattint egy olyan bejegyzésre, ami hemzseg a helyesírási hibáktól, témája érdektelen, a kép pixeles, és tucatszor látta már? Valószínűleg nem, és ezt követőitől sem várhatja el. Kizárólag egyedi, a célcsoport számára releváns, jól megírt és igényesen megszerkesztett tartalommal van esélye a poszt-dömpingben. Egy átlagos felhasználó pár másodpercet tölt el egy-egy bejegyzésnél. Ennyi ideje van meggyőzni!

A valódi kommunikáció kétoldalú! A közösségi térben az emberek azokat a céges oldalakat részesítik előnyben, ahol lehetőségük van kérdezni, informálódni az adott termékekről, szolgáltatásokról. A párbeszéd növeli a bizalmat, emellett közvetlen kapcsolatot teremt ügyfelei és Ön között. Látogatói szívesebben térnek vissza oldalára, és nagyobb arányban kattintanak hirdetéseire, ha azt tapasztalják, hogy teljes jogú partnerként kezeli őket. A jó céges oldal nemcsak reklámfelület, hanem igazi közösségi tér is!

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom