free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 15:21:51

Adwords fiókkezelés legnagyobb hibái

Lehetnek végzetes hibák az Adwords hirdetéskezelésben, még úgy is hogy ez egy automatizált rendszer.

Foglaljuk össze melyek a legnagyobb hibák, nem gondolnánk de bizony előfordulnak végzetes tévedések, rossz beállítások, és mikor találkozom ügyfelekkel elképedve bámulok magam elé, hogy ez hogyan lehetséges? Na de vágjunk bele.

  • Konverzió mérése, mondhatni alfa, és omega... Persze már hallom is, hogy ezt mindenki tudja, de ne gondold, nem azért írom le, mert nem láttam még üres konverziós ablakot. Szóval, konverzió. Azt mondanám, hogy mérés nélkül is lehet reklámozni, kb úgy, hogy mindig mindenkire tüzelünk, megvesszük az összes lőszert, és még a fűcsomóra is tüzet nyitunk, aztán megjelenik a konkurencia, akinél megvannak a beállítások, és lő egy kövéret, amivel pontosan azt teríti le, amire mi kilőtünk egy tárat. Konverzió mérésnél vagyunk. Mérjük a számunkra értékes eseményeket, ha az eladás, akkor azt, ha ajánlatot adunk, akkor azt, ha telefonálnak ( itt több opció is van, hirdetés, weboldal, mobol oldal), akkor azt, de mérjük! Beillesztünk egy szép kódrészletet, elküldjük a programozónak, aki ezt beírja a megfelelő helyre a programban, és akkor fut le a kód, mikor végbemegy a konverzió.
  • Közönség mérése, hát erre is tudnék mondani olyat, hogy de jó, ha valaki csak 1 év után jön rá, hogy szépen felültették, így csak 1 év munkája ment a kukába... A közönség nagyon fontos, mert ez alapján alakítja ki a Google a hasonló közönséget, akikre szintén tudunk célozni. Hónapok alatt is már szép nagy tábor jöhet össze, ami aranyat ér, vagy éppen konverziót. Ez hasonló, mint a konverzió mérése, itt egy globális kódot kell elhelyezni a programban, mely rögzíti a látogatókat, majd szegmentálja is a Google által beállított közönség típusok alapján. Itt fontos, hogy a konvertáltak csoportját is rögzíti, ami a legértékesebb. A közönség funkciónak köszönhetően tudjuk használni a remarketing, illetve a még jobb dinamikus remarketing lehetőségeket a display hálózatban.
  • Cél beállítása, merthogy cél nélkül is lehet kampányt készíteni, és volt is már nem egy ilyen fiók.
  • Kulcsszavak, talán a legfontosabb rész, hogy milyen szűkített célzást használunk. Lehet, hogy nem érdekes, de sajnos az egyezési típusok nem megfelelő használata, illetve a kizáró kulcsszavak ismerete nélkül azonnal tönkre tehetünk mindent a fiókban.
  • Minőségi mutató, hirdetési relevancia, CTR már csak a jéghegy csúcsa, ezek hatása a CPC-re a legdominánsabb. Itt bizony már szükséges az oldal elemzése is, hiszen nagymértékben befolyásolja a hirdetésre leadott kattintási költséget.
  • A beállítások nyomonkövetése pedig alap, erre gondolják sokan, hogy nincsen szükség. Bizony tényleg nincsen abban az esetben, ha egy a cél az oldal teteje, és a pénz mértéke, pedig irreleváns. Remek autómatizmust lehet felépíteni, úgy, hogy az ügyfél csak fizet, és fizet.
  • Összefoglalva a fentiek csak az alapok a finom hangolásról, utánkövetésről, konverzó érdekében beállított ajánlattételi korrekciókról nem beszéltem.....

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom