free web creation software
Admin

Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:27:35

A Facebook hirdetések legfőbb előnyei

Rugalmasan alakíthatók, tervezhető díjakat vonnak maguk után; az előre meghatározott felhasználókhoz jutnak el.

Hirdetéstípusok

Lájkgyűjtő: széleskörűen alkalmazható hirdetési forma, mellyel a felhasználókat közvetlenül céges Facebook-profiljára terelheti. Minél több lájkot szerez, annál több emberhez juthat el.

Forgalomgeneráló: weboldalra, vagy mobilos alkalmazásra mutató promóció, amely hasznos információkat tartalmaz, és felkelti az érdeklődést szolgáltatásai, termékei iránt.

Érdeklődő keresés: növelheti a céges hírlevélre feliratkozók számát, használható információkat szerezhet ügyfeleiről (pl. e-mail cím, telefonszám, érdeklődési kör).

Katalógus/dinamikus remarketing: webáruházak számára célravezető hirdetéstípus, mely az érdeklődési kör és a böngészési szokások alapján ajánl válogatott termékeket.

Remarketing: könnyedén elérheti weboldalán járt látogatóit, a vásárlási fázis előtt álló érdeklődőket ezekkel a hirdetésekkel. Emlékeztetheti őket vásárlási szándékukra.

Videó: célja a forgalomnövelés, vagy maga a reklám. A videó végén elhelyezett linkkel webshopjába irányíthatja potenciális vásárlóit, képet kaphat érdeklődésük mértékéről (megtekintés időtartama, átkattintási arány, stb.).

Esemény: rendeltetése a visszajelzés-figyelés. Nyomon követheti, hányan érdeklődtek céges rendezvénye iránt, hányan jelezték részvételi szándékukat, valamint hogy ténylegesen hányan jelentek meg a helyszínen.

Alkalmazás-telepítésekre felhívó: rámutathat a saját fejlesztésű applikáció előnyeire (könnyű kezelhetőség, egyszerű vásárlás, kuponok, stb.), és annak telepítésére ösztönözhet.

Márkaismertség növelő: szerepe nem a direkt értékesítés, csupán a jelenlét megerősítése, a köztudatba való beépülés, mellyel egyúttal mérhető a hirdetés népszerűsége (megtekintők száma és időtartama, reakciók) is.

TOVÁBBI TÉMÁINK

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Lekattintja a konkurencia a hirdetését?

Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?

Elolvasom

Dinamikus remarketing hirdetések

Dinamikus remarketing hirdetések

A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.

Elolvasom

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Google hirdetések: Mik azok a Google hirdetések és hogyan működnek?

Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.

Elolvasom