Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:27:35
Hirdetéstípusok
Lájkgyűjtő: széleskörűen alkalmazható hirdetési forma, mellyel a felhasználókat közvetlenül céges Facebook-profiljára terelheti. Minél több lájkot szerez, annál több emberhez juthat el.
Forgalomgeneráló: weboldalra, vagy mobilos alkalmazásra mutató promóció, amely hasznos információkat tartalmaz, és felkelti az érdeklődést szolgáltatásai, termékei iránt.
Érdeklődő keresés: növelheti a céges hírlevélre feliratkozók számát, használható információkat szerezhet ügyfeleiről (pl. e-mail cím, telefonszám, érdeklődési kör).
Katalógus/dinamikus remarketing: webáruházak számára célravezető hirdetéstípus, mely az érdeklődési kör és a böngészési szokások alapján ajánl válogatott termékeket.
Remarketing: könnyedén elérheti weboldalán járt látogatóit, a vásárlási fázis előtt álló érdeklődőket ezekkel a hirdetésekkel. Emlékeztetheti őket vásárlási szándékukra.
Videó: célja a forgalomnövelés, vagy maga a reklám. A videó végén elhelyezett linkkel webshopjába irányíthatja potenciális vásárlóit, képet kaphat érdeklődésük mértékéről (megtekintés időtartama, átkattintási arány, stb.).
Esemény: rendeltetése a visszajelzés-figyelés. Nyomon követheti, hányan érdeklődtek céges rendezvénye iránt, hányan jelezték részvételi szándékukat, valamint hogy ténylegesen hányan jelentek meg a helyszínen.
Alkalmazás-telepítésekre felhívó: rámutathat a saját fejlesztésű applikáció előnyeire (könnyű kezelhetőség, egyszerű vásárlás, kuponok, stb.), és annak telepítésére ösztönözhet.
Márkaismertség növelő: szerepe nem a direkt értékesítés, csupán a jelenlét megerősítése, a köztudatba való beépülés, mellyel egyúttal mérhető a hirdetés népszerűsége (megtekintők száma és időtartama, reakciók) is.
Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?
A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.
Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.