Admin/Feltöltés ideje: 2019-06-17 14:46:54
Rugalmas költségkeret. Szakértőink segítenek az optimális ráfordítás megállapításában az Ön lehetőségei és a vállalkozás igényei alapján. A költségkeretet rugalmasan kezeljük, így az a későbbiek során bármikor módosítható.
Fizetés célorientáltan. A hirdetési célok konkretizálása (magasabb konverziós ráta, gyakori megjelenés, több rajongó) kulcsfontosságú, ezek mentén lehet felépíteni a kampányt – Döntse el Ön, mire költi a pénzét! Kisebb ráfordítás is nagy hasznot hajthat. A célcsoport meghatározása lehetővé teszi, hogy a hirdetés üzenete ahhoz a szegmenshez jusson el, ahol a potenciális vásárlók rejtőznek – így akkor is érdemes hirdetést indítani, ha a cég költségvetésébe éppen nem fér bele a magasabb költségkeret beállítása.
Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?
A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.
Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.