Admin/Feltöltés ideje: 2019-08-06 10:24:51
A weboldal kialakításának fejlesztésével foglalkozó szakemberek a legfrissebb elemzéseket és mutatókat alkalmazzák, hogy webhelyed népszerűsítsék és pozitív eredményeket érjenek el a keresőoptimalizálás során. A Seo szakemberek azonban komoly kihívásokkal és szoros versennyel szembesülnek keresőoptimalizálás területén. Így került bevezetésre egy „garantált” optimalizálási szolgáltatás, amely alkalmazkodik a kihívásokhoz.
A Seo garantálja, hogy webhelyed gyors rangsorolásban részesüljön a keresőoptimalizálás során. A Google az összes keresőmotor csúcsán maradt. Ezt úgy tudta elérni, hogy a legpontosabb technikákkal és számításokkal rendelkezik, melyek érvényes keresési eredményeket közvetítenek a keresők számára.
A Google folyamatosan fejlődik, melynek köszönhetően a verseny változik a weboldalkészítők számára. Pozitívum, hogy az olcsó és lusta Seo trükkök már nem működnek, így nem tudják manipulálni a keresési eredményeket. A weboldalak teljesítménye már inkább a tartalom és design minőségén alapszik, mellyel jobb felhasználói élményt tudnak nyújtani.
A webes forgalom eredményeinek növelését célzó SEO cégeknek most a Google által a webmestereknek szóló iránymutatások szerint kell működniük. A fenti szabályok betartása támogatja és előmozdítja a keresőmotor oldalra vonatkozó eredményeinek (SERPS) fejlesztését. Az ügyfeleknek tudniuk kell, hogy ezeknek a javított eredményeknek a megszerzése a SEO szakembereitől, inkább a maratonhoz hasonlít, mint egy sprinthez. Átlagosan kb. 10 hetet vesz igénybe a keresőoptimalizálás, hogy valódi javulást érjen el a weboldal, minőségi és a tartósan elvégzett SEO munkával. Ennek érdekében az ügyfeleknek tudatában kell lenniük annak, hogy az árnyékos SEO taktikák (amelyeket az iparban „fekete sapkás”-technikáknak neveznek) jelentősen ronthatják a webhely teljesítményét a keresési eredmények között. Ezért feltétlenül szükséges, hogy SEO stratégiáid és kampányaid érvényes módszereket (fehér sapkás SEO) alkalmazzanak a pozitív eredmények elérése érdekében a SERP-kben.
Míg a professzionális SEO stratégások mindig többet tanulnak az internetes keresés helymeghatározásáról, rangsorolásáról, az az igazság, hogy egyetlen szakértő sem mondhatja őszintén, hogy webhelyed 100%, hogy feljut a Google, a Bing vagy a Yahoo SERP első oldalára. És mégis, bosszantóan, a SEO dolgozók és a vállalatok továbbra is garanciákat kínálnak az ügyfelek számára. A SEO marketingben nincsenek garanciák. A valóság továbbra is az, hogy a SEO cégek ezeket a garanciákat nyújtják az ügyfeleknek, mondván, hogy függetlenül attól, hogy a webhely a SERP-k tetején vagy annak közelében helyezkedik-e el - a kiadott pénzt nem pazarolják el. Vedd figyelembe ezt: az egyetlen garancia, amelyet el kell fogadnod, a pénz-visszatérítés, ha bizonyos mérföldköveket nem teljesítenek, vagy ha nem szállítanak minőségi tartalmat és linkeket a keresőoptimalizálás során.
Igaz, hogy vannak olyan piaci rések és helyi keresési lehetőségek, amelyekben sokkal könnyebb az, ha webhelyed a Google tetején rangsorolod. És mi, SEO szakemberek, élünk ezekkel a lehetőségekkel! A tény azonban továbbra is az, hogy néhány online piaci terület nagyon zsúfolt és intenzíven versenyképes. Így jó eredményeket érhetsz el, de a költségek piaconként változnak.
A neked való Seo cég, keresőoptimalizálás
A legtöbb üzlettulajdonos vagy webmester kissé elveszettnek érzi magát, amikor SEO szakember felvételére kerül sor. Annak ellenére, hogy a SEO szakemberek hatékonyan javíthatják a weboldalakat és azok teljesítményét, web-optimalizálási stratégiák révén, de zavarónak és bosszantónak bizonyulhat a velük együtt dolgozás. Tehát rá kell jönniük, hogy milyen pozitív és negatív oldalai vannak, ha Seo szolgáltatást vesznek igénybe. Az egyik legjobb módszer erre az, ha személyes áttekintést és kilátást kérünk más üzletektől, vállalkozóktól, akik a szolgáltatást használják.
A Seo szakemberek 10 kötelezettsége
Az alábbi lista útmutatóként szolgálhat SEO vállalkozás vagy keresőoptimalizálás szabadúszó kiválasztásakor.
- Figyelnie kell arra, hogy webhelyed megfelelő felépítésű és jó SEO tartalommal rendelkezzen.
- Iránymutatást kínál webhelyed fejlesztésében SEO szempontból.
- Olyan webhely-tartalmat készít, melyek a legjobb felhasználói élményt és SEO eredményeket szolgálják.
- Különböző javaslatokat tesz az online jelenlét és a kampányok lehetséges fejlesztéseihez a keresőoptimalizálás során
- Kutat, azonosít és megcéloz optimális kulcsszavakat és kifejezéseket a piaci rést illetően.
- Meghatározza az optimális weboldalon kívüli SEO stratégiákat, amelyek szükségesek a webhely jobb rangsorolásához.
- Megalapozott SEO tanácsokat és utasításokat ajánl.
- 3 hónapos SEO tervet, valamint a havi stratégiákat, költségvetéseket és lehetőségeket, javaslatokat mutat be.
- Garantálja, hogy a költségvetésen belül marad, meglepetés vagy rejtett díjak nélkül.
- Átlátható jelentést nyújt az összes elvégzett munkáról.
Kérdések Seo szolgáltatás igénybevételéhez
Amikor a SEO tanácsadó megfelelő módon végzi munkáját, a webmesterednek (az a személy, aki kezeli az webhelyed adminisztrációját) képesnek kell lennie arra, hogy jobb információkat kapjon arról, hogyan lehet jobb weboldal-kialakítást megvalósítani az alapoktól kezdve a SEO marketing szempontjából.
Hasonlóképpen, amikor a vállalkozás javítani és bővíteni akarja webhelye keresőoptimalizálását, vannak bizonyos kritériumok, amelyeket meg kell követelni az ügynökségtől vagy a SEO szabadúszójától. Ezek a kritériumok hozzájárulnak ahhoz, hogy webhelyednek nagyobb esélye legyen a jó teljesítményre a Google, a Bing és a Yahoo keresésekben.
A következő kérdéseket fontos feltenni Seo szakembernek vagy tanácsadónak a keresőoptimalizálás alkalmával
1. Biztosítanak referenciákat a múltbéli vásárlóktól?
2. Tudják igazolni, hogy kizárólag „fehér sapkás” technikákat alkalmaznak, a Google által megállapított Seo szabályok szerint?
3. Végrehajtják-e valóban a tartalommarketinget és más mérhető Seo taktikákat a webhely forgalmának növelése érdekében? Készítenek-e ilyen tartalmakat? Mennyibe kerül?
4. Van tapasztalatuk a TE piaci résedben? Ismerik? Ha nem ismerik, akkor vannak-e olyan kapcsolataik, amelyek segítenek a megfelelő és releváns tartalmak létrehozásában?
5. Hogyan ismertetik meg oldalad a városban, régióban? Hogyan veszik fel a versenyt?
6. Milyen tapasztalataik vannak helyi, regionális, nemzeti vagy nemzetközi weboldalak létrehozásával és Seo marketinggel?
7. Milyen szükséges keresőmotor-optimalizálási technikák alkalmazhatók a webhelyeden?
8. Milyen webdesign tapasztalatokkal rendelkezik a Seo munkát végző személy?
9. Hogyan közli a Seo tanácsadó a webhelyeden szükséges változtatásokat?
10. Garantálják, hogy az ajánlatuk nem fogja meghaladni a megadott árat, és hogy átláthatóvá teszik a folyamatokat? Nincsenek rejtett díjak vagy meglepő költségek?
Etikátlan Seo taktika károsíthatja vállalkozásodat
A SEO optimalizálási szakemberek valóban hasznos szolgáltatásokat kínálnak az üzleti tulajdonosok számára. Sajnos vannak olyanok, akik kapzsiságukkal és etikátlan gyakorlataikkal mérgezik a webdizájn és a SEO iparágat. Először is arra törekszenek, hogy hamis ígéretekkel és garanciákkal manipulálják az üzleti tulajdonosokat. Aztán megkísérelik megcsalni és manipulálni a SERP-ket (keresőmotorok rangsorolási pozíciói) gátlástalan „fekete sapkás” taktika segítségével. A veszély az, hogy webhelyed rangsorolása kezdetben javulhat, csak azért, hogy később a Google megbüntesse, és sokkal alacsonyabb szintre süllyed a rangsorban. Súlyosabb esetekben a webhelyeket akár teljesen kizárják a Google indexéből.
A SEO és a közösségi média marketing tiszteletben tartott menedzsmentjébe történő befektetés biztosítja, hogy webhelyed a lehető legjobb internetes marketinggel bírjon a tartózkodási helyedre és költségvetésedre. Ez a versenyképesség szükségessége a mai piacon. Sok kisvállalkozás tulajdonos számára ez megváltoztatja a weboldal gondolkodásának módját. Ahelyett, hogy költségként tekintenénk, azt olyan marketing befektetésnek kell tekinteni, amely jó irányítás mellett jó ROI-t kínál.
Miért szükséges a weboldalam reklámozása?
Az egyik leggyakoribb tévhit az, hogy ha egy weboldalt birtokolsz, akkor az ügyfelek megtalálnak. Az igazság az, hogy általában csak a nevedet vagy márkádat már ismerő ügyfelek találnak meg. Nem jelenik meg természetesen a keresőmotorokban jó ideig. Ez nem olyan, mint a népszerű film, az Álommező, ahol „ha elkészíted, jönni fognak.” A legtöbb webhely tulajdonos meglehetősen csalódott webhelye teljesítményéről. Tudtad, hogy a legtöbb webhelyet soha nem látják a keresésekben? Ez általában azért van, mert az eredményekben mélyen eltemetik őket, és a legtöbb ember ritkán nézi meg a Google találatok több oldalait.
A tény az, hogy a digitális marketingnek számos fő alkotóeleme van, amelyek mind hozzájárulnak a keresőmotorok rangsorolásához (mennyire jól jelennek meg a keresésekben) és a webhely forgalmához. A vállalkozástulajdonosoknak és a weboldal szerkesztőnek tudatában kell lennie annak, hogy a magas rangot általában nehéz elérni. Széles választék SEO szakemberek között, akik közül néhány több projektet tud vállalni, a legjobb eredmények elérése érdekében. Nagyon sok olyan webhely található, amely oktatást kínál, és sokat tanulhatsz, ha van időd és elkötelezettséged iránta.
A legtöbb üzlettulajdonos számára az a probléma, hogy nincs sem idejük, sem a vágyuk, hogy annyira mélyen tanuljanak valamiről, ami helyett egyszerűen felvehetnek valakit, aki jobban eltudja végezni a munkát. Egyszerűen végezz helyi keresést egy SEO cégnél vagy webdesignban, és valószínűleg találsz valakit, aki segíthet.
És bár a jó SEO és a tartalom biztosan forgalmat hoz a webhelyedre, ez nem garantálja az eladásokat. Még mindig jó minőségű, tisztességes áron nyújtandó terméket kell adnod. Ezen túlmenően, amikor egy ügyfél felveszi veled a kapcsolatot, akkor jónak kell lenned a foglalkozásodban, hogy el tudj adni. Ne késleltess hívásokat vagy az e-mailek megválaszolását vagy a Facebook üzenetekre adott válaszokat. Ha mindezeket megteszed, akkor webhelyed valóban az online üzletévé válik.
Vedd fel a versenyt a Seo segítségével
Csodálatos a mai világban, de a Clutch.co B2B kutató cég tanulmánya szerint a kisvállalkozások kevesebb mint kétharmadának (64%) van weboldala. Ez azt jelenti, hogy nagyjából a kisvállalkozások ⅓-a nem érhető el még online. Tehát ha a vállalkozásnak van weboldala, akkor már meghaladja a többi vállalkozás 36% -át. De ha megteszed a következő lépést és befektetsz a hatékony SEO marketing stratégiákba, keresőoptimalizálásba,akkor az online üzleti webhelyek első százalékában is lehetsz, és sok új potenciális ügyfélt szerezhetsz.
Most egy kicsit arról fogunk beszélni Mi történik akkor hogyha a hirdetéseinket a konkurencia lekattintja? Valóban létezik-e ez, vagy valaki kitalálta?
A remarketing lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg olyan embereknek, akik korábban már meglátogatták webhelyét.
Másodpercenként 2,3 millió keresést hajtanak végre a Google-on, és a keresési eredményoldalak többsége Google hirdetéseket tartalmaz.